2011. augusztus 24., szerda

Adós vagyok...

...sok mindennel, de időm mostanában nagyon kevés.

Csak apránként.
Először is a Bodza-bogyós játék eredményhirdetésével jövök.
Azért most, mert biztosan tudom, hogy holnap megyek Magyarországra, és postázom rögtön a nyereményt.
Így nem kell várnia senkinek sem a járandóságára, nekem meg nem kell türelmet és időt kérnem, és a magyarázkodástól is megkímélem magam.

Random.org-os sorsolást végzek, mert erre kell a legkevesebb időt szánnom.
A résztvevők:
  1. Blithe
  2. Lapappilon
  3. Batorba
  4. Tiffanylda
  5. Bernadett
  6. Varga Györgyi
  7. netuddki
 A nyertes pedig:



Gratula!

Várom a címet e-mailben!

2 megjegyzés:

  1. Gréti, Inga, Bernadett 1-1 kavicsot, Vegazus 2 kavicsot kap, mivel még a múltkori hivatkozását sem írtam jóvá! Köszönöm nektek!

    VálaszTörlés
  2. Csak most esett le, hogy nyertem!!!
    Köszönöm, és külön köszönöm József Attilának, hogy megírta A hetedik című versét, melynek utolsó sora - "A hetedik te magad légy" - annyira jól rögzült bennem, hogy én magam lettem a hetedik.
    Máris küldöm a címet.

    VálaszTörlés