2011. december 26., hétfő

Cserék itt és ott

Ezen a karácsonyon én is igyekeztem mindenkit valamilyen kézműves termékkel meglepni.
Így adódott, hogy ismét sok cserét bonyolítottam.

Timivel a kispiaci vásárban találkoztam. 
Gyöngyözik és klassz drótékszereket is készít.

Rögtön kiválasztottam az anya-lánya szettet.


Annát még Adán az Aranykapu vásáron ismertem meg.
Babákat kértem tőle Kyrunak.
A kis bútorokat pedig a kanizsai Józsa Farkas Esztertől szereztem be.
Kivéve a kicsi asztalt, mert azt Sapa csinálta.

Sziszivel is cseréltünk, könyvjelzőkért kaptam ezeket a kincseket:
A macsek rizzsel van töltve, és Kyra nagy kedvence lett.
Igazi alvótárs!!! Köszönjük Sziszi!

A magyarkanizsai vásáron szembe-szomszédunk lányaihoz két angyal repült,
cserébe pedig 1,5 kg méz érkezett hozzám.

A másik szomszédunk a híres és elismert realista festőművész,
Remete István volt.

Két csodálatos festménye is a lakásunkat díszíti már!

Köszönöm mindenkinek a lehetőséget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése