2012. március 6., kedd

És a tombola...

Hát, nagy általánosságban azt mondhatom, hogy a szerencse nem az én esetem.
Szóval ha netán vennék egy lottószelvényt, nem fűznék hozzá reményeket.
Az esküvő kiállításon is volt lehetőség tombolázni.
A kézművesek nagy része felajánlott ezt-azt a tombolára.
Én is.
De vettem is tombolát.
Első nap rögtön kettőt!
Egyiket Sapa választotta.
És nyertem is az általa választott tombolával:
25 kiscsirkét :)

Másnap, felbuzdulva a sikeren, ismét vettem tombolát.
Sapa is választott egyet.
Aztán sunyiba visszamentem, és vettem még kettőt :)
És megint nyertem!
Még 25 kiscsirkét!!! 
Így már összesen 50 édes kicsi sárga pipike boldog tulajdonosa lettem!

De itt még nem ért véget a szerencsém!
Megnyertem a Ceffa által felajánlott szappanvirágos csokrot!
(De mivel Rita nyerte a másik csokrot, így cseréltünk, hogy 
Kyrunak a rózsaszínt tudjam hazavinni:)

Hihetetlen, de a szappanvirágoknak olyan erős illata van, 
hogy az egész szobában érezni!
Mindenkinek szívből ajánlom, érdemes beszerezni egyet!
 Nagyon örülök, mert régóta vágytam már egy Ceffa-csokorra :)
Köszönöm a lehetőséget Éva, és köszönöm a cserét Rita :)
 
A 4 tombolából 3-mal nyertem.
A 3. -kal egy női karórát az adai ékszerszalon felajánlásával:
 
:)
Most már viszont biztos vagyok benne,
hogy amit lehetőségem lesz, veszek egy lottószelvényt :)

5 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy a Ceffa virágcsokor cserével mindenkinek örömet okozhattam , föleg a kis Kyrunak. :)

    VálaszTörlés
  2. Én a helyedben több szelvényt vennék! Legalább hármat!:)) Gratula mindenhez! A pipiket remélem felnevelitek!:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!! Ha egy üzlet beindul.....
    Jutka

    VálaszTörlés
  4. Ó, hát ez nagyon szuper! Gratulálok!!!

    VálaszTörlés