2011. március 18., péntek

Ajándék


Olyan izgatott vagyok!!!

A mese hozzá az, hogy egy kis csapat tagja vagyok a cewén, 
akik minden héten kapnak egy témát.
Ezt a témát kell feldolgozni és a scrapbook segítségével megörökíteni,
felhasználva hozzá saját képeinket, ízlésvilágunkat és akár életünket.
Mutattam már, hogy a múlt heti kihívásra Koncz Zsuzsa
dalai alapján kellett egy oldalt készíteni.
Sokat jelentett nekem a 10.-ei koncertje, ahol ott lehettem.
Amúgy is nagyon szeretem a Művésznőt, 
de most sokkal érzékenyebben érintenek a dalai.
Az egyik csapattagnak az az ötlete támadt, 
hogy a múlt heti kihívás képeit egy csokorba fogva adjuk át Koncz Zsuzsának!
Elkészült a könyv, benne van az én alkotásom is, 
elküldték a linket a Művésznőnek, és most várunk...
Olyan izgatott vagyok!!!

Nézzétek meg ti is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése