2011. június 1., szerda

Ez itt a reklám helye - szappanteszter :D

Ki ne ismerné az isteni finom illatot árasztó kecsketej szappankákat?!
Szerintem valamilyen formában már mindenki találkozott velük.

Én első nekifutásra itt a Vajdaságban botlottam belé, rögtön ki is próbáltam.
Sima szappan illat nélkül. Kicsit nyúlós, kicsit ragadós...
A második próba ugyanaz a szappan grízzel fűszerezve, hogy bőrt radírozzon.
Hát a gríz nem igazán radíroz, inkább a smirglire emlékeztet :S
Kicsit nyúlós, kicsit ragadós, és lenyúzza fél arcról a bőrt...
Áá, köszönöm, inkább kihagyom.

Aztán a fene tudja mi módon megismertem Edinát,
és megtörtént az igazi, NAGY találkozás is a kecsketej szappanokkal.
Idézem egyik hozzászólásomat a blogjában:

"Amikor a borítékokat, csomagokat kézbe veszem, melyben a szappankáid vannak,
már messziről érzem a finom illatokat. 
Kinyitom a borítékot, és illatözön fogad. 
Minden szappannak külön érzem az illatát, jól eső illatát. 
Fogom, szaglászgatom, percekig mélyeket szippantok belőle... 
Használat közben igazi élmény a fürdés! 
Azt hittem, hogy minden házi szappanka ilyen, de tegnap hatalmas csalódás ért, 
de végül magamban örömmel fogadtam, 
hogy a te készítményeid igen különlegesek!"

És hatékonyak is, ez már biztos!
S mi több! 
Egészen kompatibilis Silerika szappanbugyrával!!!


És így néznek ki nálam, ahol aromazáró csomagolásban várják, 
hogy sorra kerüljenek:


Nézzetek körül Edinánál, mert minden bajra van valami bájszappanja :D


2 megjegyzés:

  1. Helyén való a reklám. :) Én is tőle vettem először szappant. Őszintén nem tőle akartam, csak akinek írtam, az mai napig sem bagózik rám... Biztos túl nagy a forgalma -.- De jobban is jártam így. ^^
    Csereberén láttam, hogy szappanozik, és gyorsan vettem is tőle. Nem mondom, hogy totálisan kikupált (bár nem is rég kezdtem neki), de milliószor jobb a bőröm, mióta az ő szappanját használom! :)

    VálaszTörlés
  2. Most itten irulok és pirulok:)))) Köszönöm Mónica!!!!! És Neked is Mirci!!!!

    VálaszTörlés