2011. június 3., péntek

Mindig csak kérdezik

Mindig csak kérdezik, hogy mikor mutatsz már üveget is!?
Hát most mutatok.
Tessék legeltetni a szemeket, amíg lehet!!!

Sok-sok mono üvegékszer készült, ezeket keresik mostanság.
S ha valakinek valami szín hiányzik róla, 
sokkal egyszerűbb rápöttyinteni a kívánt formát és színt...

Itt csoportosítottam színek szerint:

 
 
 Szabad a vásár!
Ha valamelyik érdekel, akkor írj!

Így vannak szettben:




És hát a fényképezhetetlen lila:
 Már mindenhogy próbáltam fotózni, de egyszerűen se vakunál, 
se napfénynél nem látszik, hogy ez bizony lila!!!
Vacakol velem.

Akinek a többi - még nem mutatott színre fáj a foga, annak türelem!
Sajnos, a kemencém bemondja az unalmast...

És Kinga nyugodtan billents fenékbe, mivel a csomagod szépen itthon maradt az asztalon :S
Félúton észrevettem, de akkor már késő volt.
Jövő héten 100 %, hogy repül.

Bocsi.

9 megjegyzés:

  1. még a bordó legalsó kocka medál a mesés.
    nagyon szépek, nagyon szurkolok, hogy elkeljenek!! :)

    VálaszTörlés
  2. (türelmes vagyok, nem baj)
    bezzeg most nem lehet kavicsot kapni, a saját alkotásaid dicséreténél!! :D

    VálaszTörlés
  3. Elégtelenkedünk, elégtelenkedünk???? Bezzeg az előzőnél lehetett kavicsot szerezni, mégsem írtál :D:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek. Főleg így csoportokban. :)

    VálaszTörlés
  5. elfelejtettem, pedig eszemben volt :D emlékszem is, mit akartam: irigykedtem az eper meg a cseresznye miatt, mert mi tömbházban lakunk. de ma én is eszek házi cseresznyét, Ádám hoz :))

    VálaszTörlés
  6. Hát most kilegeltettem a szemem, leginkább a piros csoport ragadott meg!

    VálaszTörlés
  7. szépségesek! búcsúig majd kitalálom melyik legyen a kedvenc színem... tuti egy üvegszett lesz a búcsúfia, még úgysincs üvegékszerem, épp itt az ideje :D

    VálaszTörlés
  8. Fxtina! Ha valamelyik ragaszkodik hozzád, most szólj, hogy tegyem félre, mert nagyon kicsi az esélye, hogy meglesz még akkor! Ez a pakk jön velem a tengerre :D

    VálaszTörlés
  9. gyönyörűek!! a lilát textilként sem egyszerű fotózni:)

    VálaszTörlés