2011. május 30., hétfő

Gyors infok!

Még ma este 8-ig van lehetőség pontbeváltásra!
A szavazásos kavicsgyűjtésért még holnap is jár kavics
A játék hirdetésért bármikor lehet kérni a kavicsot, 
viszont legalább 1 hónapig legyen kint a logó.

A Meskán kiárusítást tartok.
Új rögeszméjük van, amit meg is értek, de nekem sajnos nincs se időm, se energiám,
hogy az összes feltöltött terméket átolvasgassam, 
újrafogalmazzam vagy gondoljam, 
vagy odaírjak olyan felesleges információkat a szabályaik megfelelésére,
amiket nem szeretnék.
Lehet, hogy emiatt bezárják boltom, valószínűleg a pénzemet is zsebre teszik,
de most ez nem fér bele az életemben.
A Meska-boltomat kiárusítom, 
ha valami érdekel írj, biztos megegyezünk!

A blogom oldalsávjában látjátok az új oldalaimat,
az egyikbe a csere-berés dolgokat töltöm fel, 
a másikba az eladókat, vagyis házi-meskát nyitottam.
Állandóan frissítek,
érdemes néha oda is benézni!

17 megjegyzés:

  1. Viszont ezeket Te készíted nemde? Nem csak összecsavarozod, meg ragasztod nem? Akkor elvileg, azok maradhatnak. Vagymi. ?!?! :O

    VálaszTörlés
  2. Hát nem tudom, most bekukkantottam a polcaidra. Azért kíváncsi vagyok mi lesz a vége. Ki maradhat és ki nem. Végül is sok olyan portékád is van, amik varrottak. Ezért kizárt, hogy bezárjanak! :)
    Más: miért nem kapok e-mailt, ha hozzászólás érkezik utánam???? Ha nincs moderálás, akkor nem jár az e-mai sem? :( Anélkül pedig nem mindig vagyok képben :S :D

    VálaszTörlés
  3. Jaj, még egy pár sort...:D kiraktam a kavicsokat a blogomba. Jó lesz úgy? A kedvencek alatt :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi a szavazást, és a logómat, hogy kiraktad.
    Tudod, ezt a meskás dolgot végül is megértem, és igazuk is van, csak hát a módszer és az elvárások felállítása már egy működő boltnál elég dühítő tud lenni.
    Oda kell írni ilyeneket, hogyan kell tisztítani, tárolni. Milyen anyag honnan van, ha nem te csináltad, stb...
    Vegyük csak simán az üvegmedálokat... Kész röhej ez az egész. Minek írnám le, hogyan kell tisztítani, meg hogy az üveget nem én csináltam, én csak formáztam, stb. mikor ez mind felesleges info.
    Szerintem az a két sor bőven elég.
    A másik ami dühít, hogy ha bezárják, akkor a pénzt persze zsebre teszik. Nem egy olcsóság a meska, főleg ha kínálatot kíván az ember fenntartani. A jutalékokról ne is beszéljek...
    Talán jobb is, mert nincs az egészen annyi haszon se, hogy megérje.
    Na, mindegy.
    Csak gondoltam, jelzem, hogy minden eladó.
    Kicsit elkedvetlenedtem...
    Lehet, hogy be kéne néznem a postára?

    VálaszTörlés
  5. Na, ja! Hát erre a részre nem emlékszem. Ennyire részletesen kell? :( A többi oldalon már ezért nem is árusítok, mert vevő nincs de fizetni akkor is kell, mellesleg egyre inkább szigorítanak. Ez leginkább annak rossz, aki a kettő között van. Jó minőségű termék, de nem Te bányásztad a követ...ez valóban olyan...elkedvetlenítő! Sztem Neked akkor sem kell aggódnod. A pénzt pedig úgy gondolom visszafizetik, vagy valami... :/

    VálaszTörlés
  6. Akkor nem csak én látom így a Meskás dolgot úgy látom.... hát hogy a pénzt visszafizetik e az nem tudom....mindenesetre most én is várok, nem vagyok benne biztos hogy minden szappanos ott fog maradni:(

    VálaszTörlés
  7. Edina! Azért azt nem várhatják el, hogy saját kecske is legyen, meg káposzta, meg ól, stb...
    Na, mindegy.
    Lehet, hogy a meskás lányok nem is értenek mindenhez???
    Valószínű.
    Jó, én is kipróbálgatok mindent, hiszen látjátok, valami felkerül aztán a meskára, mert hajt a kíváncsiság, hogy odaát hogyan fogadják, van e rá érdeklődés, legalább megnézik e.
    Itt egész más. Itt tudom, hogy van rá igény, és tetszik az embereknek.
    A nagy nemzetközi találkozók alkalmával rengeteg magyar vásárlóm volt, utazott áru Amerikába, horvátokhoz, görögökhöz, szlovénekhez... És senki nem kérdezte, hány fokon lehet mosni, stb.
    A nyaralásokra is úgy megyek,hogy viszek egy szatyornyi mütyürkét és ott kirakom... Rögtönzött vásár, jól el lehet belőle nyaralgatni :D

    VálaszTörlés
  8. Hű de micsoda ötlet:))))))) Nagyon tetszik!
    A szappanokkal az lesz a baj-hogy bekerült a fejlesztőcsapatba egy szappanoshölgy...de biztosan tudjátok..

    VálaszTörlés
  9. Hát szerintem ez a meskás úgy lett kitalálva, hogy akinek tényleg van saját kecske, saját ól, stb, az indíthatta ezt meg. Persze azzal egyet értek, hogy pikk pakk egyszerű dolgok, silány minőségben ne legyenek fent, egymás utánzásától herótot kapok, de azért mégis... A helyzeted tökéletesen értem. Azokat is megértem, akik minőségi alapanyagból magas áron árulják a termékeiket, de pont azért szerettem nézelődni, mert olcsón is lehetett igazán szép dolgokat találni. Szerintem elég sokan elkettyennek ettől és el fogják hagyni az oldalt. No sebaj, a blogok maradnak, érdeklődni, vásárolni meg így is tud, aki akar. :)
    Fel a fejjel!

    VálaszTörlés
  10. Hát ez az!!!
    Miért kell egy terméknek csak azért horribilisan magas árat érnie, mert meskás, mert népszerű az eladó, stb?
    Én is látom, hogy bizony sok terméket nem dupla és nem tripla, hanem sokszor 10*szeres áron kínálnak! Na, azért szerintem a munkadíj igen magas órabérben van számolva néhány esetben...
    És még sokan csodálkoznak, hogy nem megy, nincs rá kereslet, nincs rá igény, stb.
    De kereslet lenne, igény is, csak hát a mai világban pénz nincs!
    Sok szép dolog van, de olyan áron kínálják, hogy akkor se venném meg annyiért, ha lenne rá pénzem. Egyszerűen fizikai fájdalmat jelentene több ezer forintot kiadni egyetlen pár fülbevalóért!
    Nevessetek ha akartok, vagy csodálkozzatok, de én egységáron adom a fülijeimet 60 dinárért.
    Az nincs 180 forint...
    Kérdezhetitek, hogy megéri e!
    Meg.

    VálaszTörlés
  11. Hm. Utánaolvastam és szépen kiírták: a pénzt nem fizetik vissza. A szappanozásról eszembe nem jutott, hogy az is problémás. Hát csak nem?!?! Azt gondoltam, hogy csak azokra értik leginkább, akiket le is írtak. Akkor ezek szerint famegmunkálásnak is csak az számít, ha termesztem a fűzfát és kosarat fonok belőle, ha horribilis összegekért veszek bio hársfát és kifaragom nagyapa bicskájával verejtékezve? =( Kíváncsian várom. Minden esetre azt gondolom, egy figyelmeztető üzentet küldhetnének mindenkinek, akinél probléma van. Nem? A pénzt pedig nem fizetik vissza...az új portálon is, amit indítanak már 6% lesz a jutalék. Lehet, hogy sokan kipotyognak majd :/ a blogok maradnak az igaz, de az sem mindenkinek jó. Nekem pl. kevés még a látogatóm, mert inkább csak bemutató oldalam van. Ezt a konkrét leírást is megértem, de pl. az Etsyn láttam több olyan termékbemutatót is, amiből semmi érdemlegeset nem lehetett megállapítani. És mégis van látogatója, el tudja adni a holmiját...na, most már jól belemásztam!

    VálaszTörlés
  12. Bubu, én kétlem, hogy a több, mint 2000 alkotót végig néznék egyenként, és írnának, hogy hahó, nálad gond van... A blogot meg szerintem lehet népszerűsíteni. Ugyan nem jut el annyi emberhez, de lehet. :) Szerintem a vége az lesz az egésznek, hogy a sok kiesett, vagy zsörtölődő összefog, és nyit egy másik ilyen oldalt...

    VálaszTörlés
  13. Hú de jó ötlet ez Mirci! És biztosan nagyon nagyon jól járna anyagilak aki ezt fel is vállalná...na nem én leszek az:)))

    VálaszTörlés
  14. Az ötlet jó Mirci! Csak az anyagi része a húzós.
    Emlékszem anno nagy reményekkel vágtam neki a vaterának is, de aztán olyan jutalékokat kértek, hogy már csak vásárolni járok néha. Emiatt tértem át a teszveszre, de ott is csak vásárolgatok. Amióta meg ugyanaz a "falu", mindig eszembe jut anyósom mondása: "Ismerem a falut, abban koldulok..."
    Na, mindegy, én biztonság kedvéért, és hogy lássa akit érdekel, megcsináltam blogon belül az új oldalakat, ahova pakolgatok ezt-azt. Házi macska, ja nem, házi meska :D

    VálaszTörlés
  15. Igazából, ha valaki tényleg azért készítene ilyen oldalt, hogy a kirekesztetteknek legyen helye, akkor kétlem, hogy meggazdagodás lenne a célja. Ergo nem kéne akkora jutalékokat kérni... Bár egy idő után a pénz szaga sokakat elvadít...

    VálaszTörlés
  16. Nem erre gondoltam, hanem arra, hogy egy ilyen oldal motorjának a megvétele, fenntartása, üzemeltetése kb. 1,5 milla és akkor még pucér az oldal...
    Ne feledd, informatikus család vagyunk! :D

    VálaszTörlés
  17. Szia !!
    Hirdetem a játékot!!
    Kaphatok ey kavicsot!!

    VálaszTörlés