2010. november 29., hétfő

CD-tok karácsonyra

Hozzávalók

  • arany színű karton papír
  • dekorgumi, vagy fekete magában nyomott-mintás karton
  • öntapadós színespapír
  • fehér szaténszalag
  • olló
  • ragasztó
  • arany színű toll

Elkészítés

  1. A sablon alapján az arany színű kartonból kivágtam a tokot, összeragasztottam.
  2. Az elejére felragasztottam a feketéből kivágott csíkot, mint éjszakai hátteret.
  3. A fehér szaténszalag egyik hosszabb oldalát kicsit összehúztam tű segítségével, hogy dimbes-dombos havas vidéket teremtsek.
  4. A ragasztót hosszában vittem fel a hátuljára, mert így az előlről látható ragasztócsíkok jeges hatást keltenek, mert más a csillogása is az anyagnak.
  5. Az öntapadós színes papírokból fenyőket vágtam ki különböző méretekben és színekben, és erdőt ragasztottam belőlük.
  6. Az arany színű tollal csillagokat varázsoltam az éjszakai égboltra...

Tipp

  • Összeragasztás előtt érdemes belepróbálni egy cd-t, vagy dvd-t, mivel az anyag vastagsága miatt nem biztos, hogy a sablon elég nagy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése