2010. december 16., csütörtök

Játék: Egy csepp édenért a múltból...


Születésnapom közeledik.
Ebből a remek alkalomból én is játékot hirdetek!
A feltételek a szokásosak:

- nem bánnám, ha rendszeres olvasóm lennél
- nem bánnám, ha hagynál nekem egy bejegyzést itt, amiben megsúgod,
hogy a nyeremény mellé üveg vagy gyöngy ékszert választanál
- nem bánnám, ha kitennél a blogodra
- vagy a facebookra is jó :)

Az egyik nyeremény egy utalvány lesz,
mely egy kétszemélyes vacsorára fordítható.
A helyszín különleges, visszarepít a békebeli nyugalom világába,
a természetes, nyugodt vidéki élet romantikájába.
Az utalvány átruházható, és 2011.05.31-ig felhasználható.

A második nyeremény választható: üveg vagy gyöngy.

Határidő: december 30. 20.00
Sorsolás: még aznap este vagy éjjel.

20 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretnék játszani! Üveg ékszert választanék (bár a gyöngyösöket is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Hú de gyönyörű ajándékot ajánlottál fel! Természetesen játszom én is.

    VálaszTörlés
  3. HA már így felhívtad a figyelmemet! Itt is vagyok!!!:-)))

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretnék játszani. Üveg vagy gyöngy? nem tudok dönteni,mindegy,én egyiket sem tudom elkészíteni,így bármelyiknek örülnék:)

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretnék jelentkezni! Üveget szeretnék (nem mintha teljesen érteném a különbséget!:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Először is Boldog Szülinapot! :)

    Én is szeretnék játszani, üveg ékszert választanék... :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Jöttem én is játszani!Sok boldogságot a közelgő szülinapodhoz és Kellemes Karácsonyt!
    Az üvegékszert választanám.:)

    VálaszTörlés
  8. szia, Tiffanyldától érkeztem, játszanék én is:) megosztottalak fb-on (lippai ildikó) és üveg ékszert választanék:)

    VálaszTörlés
  9. Elöszőr is boldog szülinapot kívánok neked!

    Szeretnék én is jelentkezni, mert játrszani jó, még mindig gyereknek érezheti magát az ember.
    Nem is tudom melyik lenne a jobb ajándék, legyen inkább üveg.

    VálaszTörlés
  10. Boldog szülinapot kívánok!
    Jelentkezem én is a játékra, de választani nem nagyon tudok. :))

    VálaszTörlés
  11. Szia, én is jövök, gyöngy, gyöngy...

    VálaszTörlés
  12. Jottem jatszani.:)
    Gratulalok szuletesnapot alkalmabol.:)
    Jatekodat hirdetem.:)

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok születésnapod alkalmából!
    Köszönöm a lehetőséget a játékra! Én az üveget választanám,mert ismeretlen e technika.
    Jutka

    VálaszTörlés
  14. Isten éltessen sokáig! Szerencsét próbálnék én is ... :)

    VálaszTörlés
  15. Tegnap elsiklottam a játékod felett, de naná hogy játszok!
    már kitettelek a blogomra!
    Mindegyiknek nagyon örülnék,nem tudok dönteni...

    VálaszTörlés
  16. Sok boldog születésnapot kívánok! Szeretnék játszani én is , és az üveget választom, ha nyerek. Hirdetem a játékot a blogomon, csak még képet nem tudok hozzá tenni, ezért bocsánat!

    VálaszTörlés
  17. Szeretnék játszani és már teszlek is ki a blogomba! Nálam is játék van...

    VálaszTörlés
  18. Boldog szülinapot!
    Nagyon örülök, hogy játszhatok veled!Ha én választhatok, akkor a gyöngyre tenném a voksomat.

    VálaszTörlés
  19. Boldog szülinapot!
    Én is szeretnék játzsani.

    VálaszTörlés
  20. Boldog születésnapot kívánok Neked! Üveg ékszert szeretnék, de mennyire!

    VálaszTörlés