2010. december 8., szerda

Színt vallok...

Eddig nem nagyon jeleztem,
se nem utaltam rá,
de történt a múlt héten valami,
ami miatt nem bírom tovább, és el kell, hogy mondjam:

rettenetesen vágyok egy tiffany angyalkára!

Oromhegyesi Mikulás-váró vásárnak egyetlen értelme az volt,
hogy végre szemtől-szembe állhattam egy igazi tiffany-angyalkával.
Még meg is simiztem
(kézbe fogni nem mertem, mert ismervén magam,
tuti 2 másik dolgot levertem volna...).

Megismerkedtem készítőjével, Kalmár Tündével,
akinek hivatása Üvegfestő és ólmozott üveg készítő.

Ezek pedig az ő angyalkái:

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek az angyalkák, megértem, hogy beléjük szerettél!:) Jó látni, hogy milyen sokfélét lehet készíteni. Ez irtó elegáns fajta!:)A blog címét elküldenéd? Nem értek a Facebook-hoz...

    VálaszTörlés
  2. Sajnos Tündének nincs blogja, viszont a facebook mellett a netlogon is megtalálható.

    VálaszTörlés