2010. december 22., szerda

Színkódoltam!


Nem is olyan régen egy fantasztikus játékon vettem részt,
melynek lényege az volt, hogy régi recepteket kellett küldeni,
melyek a karácsonyhoz kapcsolódnak.

Jól teljesítettem,
valószínű a szaloncukor receptjeim voltak az igazi befutók!
Ezeket a recepteket egy korábbi bejegyzésemben megtaláljátok.
Nyereményem is megérkezett már,
de még nem bontottam ki, majd péntek este!

Viszont ehhez a játékhoz kapcsolódóan mutatok valamit!
A karácsonyi vásáron,
ahol én is aktívan részt veszek,
olyan házi készítésű szaloncukrokat árulnak,
amilyeneket csak nagyon kevesen készítenek már!


Fantasztikusak!

És most a színkódok:

zöld - pisztácia
piros - eper
sárga - vanília
kék - borovnica (áfonya)
fehér - méz
narancs - mogyoró

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése