2011. július 20., szerda

Csak úgy... + a játékosoknak az ígért fotó! + kavicsok

Nagyon el vagyok maradva a blogolással...

Először is mutatom, hogy Krisztinától mit kaptam PIF játékán keresztül:
 
 Csodaszépek!
Nagyon köszönöm!

Volt egy Bigyógyári csere-berém is.
Kicsit megkésve ugyan, de megérkezett!
Köszönöm!

Tündéri Lonkával is volt egy cserénk:
Egy virágos rétes muffin, amiből nyakláncra lesz medál.
Egy pittypangos kitűző, ami majd egy klassz, natúr színű táskát fog díszíteni.
És egy pakk epres gomb.
Köszönöm Kinga, és ne bánkódj,
mert a gombok is szuper helyre kerülnek majd!


Latinka ajándékláncában Katha volt a párom, ez a csomag repült hozzá:
Jelezte, hogy megkapta, úgyhogy nyugodtan meg merem mutatni már.


Colette-től extra kincseket szereztem,
ebben benne van szülinap, évforduló, és a csak úgy, mert megérdemlem is...

Igazán passzol a tengeri hangulatomhoz :D


Volt egy dupla szülinap is nálunk!!!

 
 
Kyru 3 éves lett, Sapa 30.
A bulit egyben tartottuk a Tisza-partján.
40 fővel.
Sok sütivel:
- pizzatekercs
 -túrós-kecskesajtos
- szezámmagos pogácsa
- vörösboros rudacskák a mártogatókhoz
- 5 féle mártogató: lazacos, kéksajtos-körtés, kapros, tojásos-krémsajtos, avokádós
- ribizlis joghurtterrine
- tiramisu
 - barackkrémes töltött muffin
- meggyes papucs
+ Kyrunak a ribizlis túrótorta
+ Sapának a dobostorta

A képek nem teljesek, elfelejtettem lefotózni a sütiket.
Amit nem én készítettem az a pogi, meg a mártogatóshoz a rudak.
Ja, meg a dobos.


Kyra először volt moziban!
A Micimackót néztük meg, és nagyon élvezte!


 Most pedig mutatom, hogy a játékban résztvevők mik közül tudnak válogatni:
Megjegyzésben írjátok meg, hogy gyűrűt vagy fülbevalót és milyen színűt szeretnétek!
E-mailben is jöhet, rögtön postacímmel együtt!
A kavicsokat ma este könyvelem.


NE FELEDJÉTEK, HOGY NEM CSAK SYLPH-nél LEHET KAVICSOT SZEREZNI
RÁM HIVATKOZVA,
HANEM BOLDOGSÁG VÁR JÁTÉKÁN
IS TUDTOK KAVICSOT SZEREZNI,
HA A JELENTKEZÉSNÉL RÁM HIVATKOZTOK!
És még egy gyönyörű könyvjelzőt is nyerhettek nála!

 Jövő hét elején pedig lehetőség lesz kavics-beváltásra is!!!
Üveget hozok majd :D



 És akkor jövök a nyaralásról készült beszámolóval!
Hamarosan...

20 megjegyzés:

  1. hú, én azt a gyönyörű fűzöld gyűrűt szeretném:)

    VálaszTörlés
  2. Hűűű, mennyi mindent kaptál! Iszonyú sok kincs. Nem is tudom mit irigylek legjobban:))) Talán azt a kis szöszikét! Csudahelyes. Nekem fiúban van szöszim...
    Fekete fülbevalót szeretnék, de mailben is írom.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Aztamindenit :D Én azt a halványzöld virágocska fülbevalót szeretném :)

    VálaszTörlés
  4. Ronilla! Semmi akadálya, csak jelentkezz játékra Sylph-nél (http://madebysylph.blogspot.com/2011/07/paros-jatek.html)rám hivatkozva, és a neki küldött levelet küld el nekem is!
    Máris tiéd a választott füli! :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!:)
    Rád hivatkoztam a játékon!:)
    Repül a mail is!:)

    VálaszTörlés
  6. én fehér virágos gyűrűt szeretnék

    VálaszTörlés
  7. egyébként Kyra ruhácskáit figyeltem, és milyen kis csini ez a csajszi! :)

    VálaszTörlés
  8. ÚÚú, de szépek!
    Ha horimarika kérte a fekete fülit, akkor azt már nem lehet? :(

    VálaszTörlés
  9. Boldog szuletesnapot az unnepelteknek.Odajutok a jatekhoz is,remelem meg ma es fulit fugok valasztani.:)
    Majd jelzem.

    VálaszTörlés
  10. Mirci! Fekete füliből csak egy van, sajnos. Fehérből és a zöldekből van több. Gyűrűből a kékből és a zöldekből van több.

    Annyit változtatnék, hogy írjátok le ide, hogy más is lássa, mit választottatok!
    Sajna levélben jött már két egyforma, amiből csak egy van :S

    VálaszTörlés
  11. Iste éltesse a szülinaposokat! Kyra imádnivaló! :)

    VálaszTörlés
  12. Boldog szülinapot az ünnepelteknek! Gyönyörű a kicsi lány!:)nőjön nagyra!! jelentkeztem mindkét játékra, és a türkiz fülit szeretném, szorosan utána a fehéret.Megy a mél.

    VálaszTörlés
  13. Szép ajándékok, nekem a táska tetszik nagyon :)
    Jó kis buli lehetett!
    Füliből lime-ot kérnék, ha abból is van több (ha jól láttam már kérte valaki).

    VálaszTörlés
  14. Könyveltem a kavicsokat mind a két játéknál!
    Ez a lista!
    Aki kimaradt az szóljon!

    Boldogság vár:
    - Bodnár Gréti
    - Ronilla
    - Pálfalvi Zsuzsa

    Sylph:
    - Pálfalvi Zsuzsa
    - Ronilla
    - Inga
    - Tündéri Lonka
    - Mesi
    - Mirci
    - Horimarika
    - Marlen
    - Kisnyúl
    - Bodnár Gréti
    - Bernadett

    Még mindkét játék tart, nincs késő kavicsot begyűjteni!

    VálaszTörlés
  15. Kicsit megkésve (végre hazaértem), akkor fehér fülinél maradnék, ha még van. :D

    VálaszTörlés
  16. Kisnyúl, Mesi mit választotok?
    Betti! Melyik zöld füli?

    VálaszTörlés
  17. nekem még nem érkezett meg, remélem nem keveredett el a postán

    VálaszTörlés
  18. Inga!

    MÉG senkinek nem adtam fel. Ennek több oka is van. Az egyik, hogy egész héten ment a játék, licit, és úgy egyezett a többség, hogy várjam meg a végét, mert a bezsákmányoltakkal együtt kell küldenem. A másik oka pedig nagyon egyszerű: még nem voltam azóta Magyarországon!

    Jövő héten mindenki csomagja postára kerül!

    VálaszTörlés
  19. köszi, bocsi, még nem értem utol magam a blogolvasásban (5 heti lemaradás :D), és csak szórványosan fordulok itt is elő

    VálaszTörlés