2011. július 29., péntek

Mai alkotmányom a piknikre






Az igazság, hogy ma péntek van.
És én utálom a pénteket.
Ha van valami amitől félek, írtózok, és rettegek, akkor az a péntek este...
Ezzel a kis emlékezéssel vigasztaltam magam.

Ja, és bajom van a süthető gyurmával.
Neki álltam egy kísérletnek.
Vékonyra nyújtva, szaggatva, és főzve.
A színe kifakul, pedig a minőség elméletileg a legjobb.
Aztán a nagynehezenösszehozott 30 részes ajándéknak készülő cuccot
nem a megfelelő lakkal kentem és sárga lett!
Mi a megfelelő lakk???
Hétfőre kellene kész lennem vele, de egyenlőre úgy néz ki, 
kezdhetem elölről.

Megköszönöm, ha kapok tippeket!

7 megjegyzés:

  1. Ötletes :) ebbe a csúnya időben kis melegséget idéz.

    Gyurma terén nem tudok segíteni, sose használtam még.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo lett.:)Es hova teszed?
    A gyurmahoz nem nagyon ertek,de nem sutni kell?Lakk ugyben esetleh holnapra tudok neked velemeny kerni FR.0rszagbol.
    Lattad a valltaskamon a brossot.Nezz be a bloggjaba.Ott a link.

    VálaszTörlés
  3. Az ültetvény a nappaliba került. Elültettem az üveget, hátha nagyobb lesz, vagy lesznek oldalhajtások :D

    Betti! A linket megnéztem, el is mentettem a táska mintáját. A bross hogy kapcsolódik őhozzá?
    Egy ilyen kis szütyőt én is elfogadnék:
    http://tinyhappy.typepad.com/.a/6a00d8341c045053ef014e89a0d602970d-800wi

    VálaszTörlés
  4. Mi bajod a péntekkel?! Az én tegnapi péntek estém a legszebb volt! Hamarosan le is írom, mert annyira nagyon nagyon..... jó volt!!!!
    Gyurma ügyben írok mailt. Pussssz

    VálaszTörlés
  5. Rosszul irtam...
    A taska alatt van egy bejegyzes az ajadekokrol,amiket kaptam.Ott a link Mumuhoz.Szerintem csodaszep dolgokat alkot.:)

    VálaszTörlés
  6. Ez jól néz ki.
    Játszottam Margónál és Jandónál is Rád hivatkozva :)

    VálaszTörlés