2011. július 4., hétfő

Fázok...

Nyárból a télbe???
Zzzzzzzzzz.

Helyzetjelentés a játékkal kapcsolatban:

Köszönöm a sok - sok jelentkezést, 
igyekeztem a tegnapi 12 órás út és 2 óra alvás után 
összegezni a feltételeket teljesítők névsorát.

Vannak akik mind a három feltételt teljesítették, 
de vannak néhányan, akik bizony egy-egy lépést kifelejtettek...

A lényeg, hogy a 49 jelentkezőből 5 nem hirdette meg a játékot a saját blogján
vagy csak a fáradtságtól nem vettem észre?

További 4 emberkénél nem tudtam eldönteni, hogy követ e vagy sem.
Bodnár Gréti, Krisztina, Szivelanna, Tittike!!!
Légyszi írjátok meg, hogy milyen néven követtek!

A sorsolást így elnapolom.
Legyen szerda este.



A nyaralásról az élménybeszámolóval és képekkel hamarosan jövök!



8 megjegyzés:

  1. Ha én Krisztina - akkor Krisztina néven követlek - az én avatarom a csakraszínekben pompázó kép.

    Ez a blogom:
    http://www.krisztina-gyongyei.blogspot.com/

    A blogom alján megtalálod a blogodat a listában, mint követettet.

    VálaszTörlés
  2. Én az oldalsávba tettelek ki!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én Gréti néven követlek,kép nélkül!:)

    VálaszTörlés
  4. :D
    Krisztina innen: http://tinagyongy.blogspot.com/

    Gréti megvagy! Köszi a visszajelzést, már írtalak is a listára.

    Fxtina! Örülök, hogy Zénó és Zalán rendben odaért és tetszik! A levélírásokkal el vagyok maradva (csak 650 levelem érkezett, míg távol voltam :S)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én nem vagyok egy nagy számítógép zseni, szivelanna néven voltam itt egy párszor. Ha nem tudok részt venni a játékban, nem baj (persze sajnálom), azért még fogok erre járni!
    Üdv: Anna

    VálaszTörlés
  6. szia én krisztina solya néven követlek!
    A kisfiam van a képemen:)
    Engem kerestél mint Krisztina!

    VálaszTörlés