2011. július 26., kedd

Kavics exchange !!! Licit rendhagyó módon!

Ismét hoztam egy ékszert, vagyis rögtön egy szettet!

A medál mérete: 3*1,5 cm. A medáltartó ezüstszínű.
A gyűrű 1,5*1,6 cm-es, ezüstszínű, állítható méret!
 
A mai licit rendhagyó lesz!
Nem kavicsra cserélnék!
A licitben tehát nem a kavics mennyiségét kell feltüntetned, 
hanem hogy mit adnál érte!

Egy fotót nagyon szeretnék a felajánlott cseretárgyról, 
akár a blogodról, akár máshonnan!
Ez egyrészt azért jó, mert nem kell megerőltetnem magam, hogy elképzeljem, 
másrészt mást is érdekelhet amiket készítesz!
Ez egy kis reklám!
Majd igyekszem úgy reklámozni, hogy az jó legyen neked! Jó?

Bármit felajánlhatsz!!!

Holnap este 20.00-ig mehet a buli!


A türkiz gyűrűre még lehet licitálni kavicsokkal! 
Kavicsokat is lehet még szerezni!
(Jandó játékánál Horimarika és Gréti már megkapta a kavicsot!)


10 megjegyzés:

  1. www.handmade.rs
    Van ket keretezett kepem.
    De a kavesnal kernek hozza fulit is...

    VálaszTörlés
  2. Jandó játéka miatt én még nem kaptam meg a kavicsomat? Az egyik tegnapi bejegyzésednél újságoltam pedig :))

    VálaszTörlés
  3. Betti:
    http://www.handmade.rs/item/vezena_slika_visibaba/956
    http://www.handmade.rs/item/vezena_slika_vervaco_coffee_45-317/955

    VálaszTörlés
  4. Kinga! Könyveltem, és köszi, hogy szóltál, mert teljesen elfelejtettem.

    VálaszTörlés
  5. Monica, megkaptad a legutóbbi levelemet?

    VálaszTörlés
  6. Monica! A tetováló géped 150Ft a boltodban. Tudom, hogy Euro lenne, de nehogy valakit megtévesszen (tudod hogy van az) :) Csak ezért szóltam!!

    VálaszTörlés
  7. Igen Bubu, de sajnos enged eurora váltani. Viszont aki ilyet akar venni, úgyis megnézi, hogy wrappos, és akkor látja, hogy mi mennyi. Azért köszi!

    VálaszTörlés
  8. Betti! Köszönöm szépen! :D
    E-mailben a részleteket!

    VálaszTörlés