2011. július 8., péntek

Eredmények, hirdetések, eredményhirdetések

Volt egy pár csere-berém...

Ildikótól néhány méter csipkét és szalagot kaptam 
cserébe szeretett nyaklánca restaurálásáért...
Így érkezett:
  És ilyen lett:

Mircivel mindig öröm a csere :D
Most arra kértem, hogy Kyrunak készítsen egy színes álomcsapdát.


Ronillától szintén csere-bere kapcsán érkezett ez a kutyusos táska,
szintén Kyra legnagyobb örömére :D



Csillával is jól egymásra találtunk...
Csere-bere, üvegek és ásványok mentek,
ez a horgolt háromrészes ékszerszett pedig jött:


Fxtinával is csere-berélek, mutatom, mi utazott hozzá tőlem:

 Zalán és Zénó. Tesvér-tacsik testvéreknek.

Rita kávés-teás csere-bere játékán Zsuzsa lett a párom, tőle kaptam ajándékot!
Ez a teafilter tartó szütyő az ő keze munkája! Gyönyörű X-szemek!!!



Hencsilli igazi nagy meglepit tartogatott nekem!
Ez egy kicsit más fajta csere volt, ami nem is cserének indult.
Ezek a szépségek találtak el hozzám:



Volt benne két táska, mindegyikhez zsepitartó,
anyagok gombbehúzáshoz, gombok és mágneszár!!!
Hencsi mindenre gondoltál!!!
Kyru küldi a pusszantást is érte!

A fekete-fehér táskát még nyaralás alatt egyeztettük Hencsilivel,
Görögországban pedig megleptem magam egy hozzáillő ruhával.


Épp csak Csilla horgolt szettje hiányzik rólam :D

És most jöhet, amire annyira vártatok,
az EREDMÉNYHIRDETÉS!

Az első játékomra 44 érvényes jelentkezés történt.

Random.org-al sorsoltam, a nyertes pedig

BARBARA!!!



A másik gyors játékomra 7 jelentkező volt, 7 segítség!
Nyertem is Andi játékán egy tálat,
aminek nagyon örülök, mert szívből rajongok a munkáiért!
Mesi, aki szintén a 7 általam toborzott játékos között volt, szintén egy tállal lett gazdagabb!
Gratulálok Mesi!
Mind a 7 jelentkező 10-10 kaviccsal gazdagodik, amit mindjárt könyvelek is!
Továbbá ígértem, hogy közülük egy szerencsés választhat az üvegmedáljaim közül.
Ő pedig nem más, mint:

BERNADETT!!!

Kérném szépen emailben a címeteket, és gratulálok!



Most pedig kérek mindenkit, aki a kavicsgyűjtős játékomat hirdeti a blogjában,
vagyis kint van a kavicskupac képe az oldalsávban ide mutató linkkel,
hogy itt hozzászólás formájában jelezze nekem!
Nem érdemes kimaradni, mert azon túl,
hogy kavicsok fognak pottyanni, lesz extra meglepim is!

Hamarosan lehetőség lesz beváltani a gyűjtött kavicsokat!!!

Tudom, az élménybeszámolóval még adós vagyok,
addig is itt van a kedvenc képem a nyaralásról:


22 megjegyzés:

  1. De örülök ! Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Képzeld,a fekete-fehér táskádhoz hasonló van nekem is Hencsillitől!:)
    Gratula a nyerteseknek!:)
    A blogomon hirdetlek.:)

    VálaszTörlés
  3. csinos ruhával lepted meg magad :) gratulálok a sok szépséghez!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Csini a ruhád a táskához!
    Szeretnék jelentkezni a kavicsos játékodra, kiraktam az oldalamra!
    Előre is köszi!
    Üdv: Anna

    VálaszTörlés
  5. én csak azon csodálkozom, hogy hogy van minderre időd? fantasztikusan ügyes vagy! amióta rendszeres olvasód vagyok, kinn van a kavicskupac az oldalsávomban... Kyra nyaralós képe pedig tündéri :)

    VálaszTörlés
  6. :D
    Gréti! Az a táska tetszett meg nekem is, ami a tiéd lett, így lett nekem is hasonló. Talán a méret más, de ezt én nem tudhatom.
    Fxtina! Nincs mindenre időm, sőt általában semmire sem marad...

    E-mailben érkezett:

    Szia Monica!
    Megint itt írok, mert még mindig nem tudok nálad megjegyzést hagyni :(

    De jó az a mosolygós kép rólad! :D Hihetetlen, hogy mennyire passzol a ruha és a táska - már tényleg csak a szép horgolt szett hiányzik :D
    Kyrának én is nagy virtuális puszikat küldök :D
    Gratulálok a nyerteseknek!
    Sok puszi :Hencsi

    És még egy örömködés belefér:
    Sapa egy 2 kg-s süllővel jött haza!!!
    (Visszaküldtem pecázni, hogy hozzon még :)

    VálaszTörlés
  7. Jelentem mától én is kavicsgyűjtő lettem. :)

    Oldalsávban ott a kis képecske.

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a tálhoz, én is fentem rá a fogam :)
    Kavicsgyújtést meg kitettem én is.

    VálaszTörlés
  9. Örülök, hogy megérkezett hozzád a teás szütyőm :) Remélem hasznát veszed és szertni fogod ;)

    Szép napot!

    Zsuzsi
    Boldogság vár

    VálaszTörlés
  10. Hű de csini vagy:)
    Én meg hű de bamba vagyok...eddig nem is raktam ki a kavicskupacodat-csak most...
    Nagyon jó a kép Kyráról:)))

    VálaszTörlés
  11. Edinám! Megérkezett e a csomag??? Remélem kibírta szegény növényke :S

    VálaszTörlés
  12. :D Sapa éjjel fogott egy 20 kg-os harcsát! :D

    VálaszTörlés
  13. 20 kg-os harcsát??? Fű de jót fogtok enni!:)
    Még nem kaptam csomagot...tegnap szerintem a postásbácsinkat eltérítette valaki mert több utcában színét sem látták:( na de akkor várom ... biztos kibírja ! mármint nem a postás hanem a növény:)
    puszi és nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  14. Szia Monica! Gratulálok a nyerteseknek! :))) A ruhád nagyon csinos, és nagyon jól áll. A táska meg kimondottam hozzá való! :)))) Szia! Erika

    VálaszTörlés
  15. Szuper.:)Nagyon orulok szerencsemnek.:)
    e-mailben irom a cimemet.:)
    Zoldes uvegmedalt valasztanek es midjart hozza a 10 kavicsert egy par pottyfulit is.Mi az a pottyfuli?:)
    Rad bizom,hogy osszeillesd oket.:)

    VálaszTörlés
  16. :D
    Bernadett! Várom a címedet.

    A pontbeváltás nem egészen így történik.
    Bizonyos időközönként néhány ékszert felajánlok pontokért cserébe. Ezek közül a felajánlottak közül lehet választani, vagy várni, és tovább gyűjteni a pontokat.
    Amikor jókedvem van, akkor egész sor kedvezményt is adok, még a pontbeváltásnál is.
    Maradj velünk és figyelj!
    Hamarosan lesz pontbeváltásra lehetőség.

    VálaszTörlés
  17. Nemsokara megy a cimem,csak elhozom a lanyt a szulinapi bulrol.:)
    Rendben,szemfules leszek.:)sokszor van nagyon jo kedved,ugye?:)

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm itt is! :) Az a legkevesebb, hogy kitettem én is a kavicsokat az oldalamra! :)

    VálaszTörlés
  19. Megkaptam az aloét:) Rögtön földbe dugtam, úgy tűnik ki fogja heverni az utat!:)
    Köszönöm és puszillak!

    VálaszTörlés
  20. A logóért könyvelem a kavicsot!
    Köszönöm nektek!

    VálaszTörlés
  21. Kicsit megkésve ugyan, de törve nem (hála a szakadozó netnek), örülök, hogy megérkezett az álomfogó. Ezek szerint bombabiztos lett a csomagolás. :D
    Igazából fogalmam sincs, hogy tudsz ennyi cserét lebonyolítani, ráadásul ilyen szuper dolgokért. :D Valamit nagyon ügyesen csinálsz. :)
    A logó egyébként nálam is kint van már egy ideje, de elvileg már szóltam korábban. ^^ :)

    VálaszTörlés
  22. Mirci! Könyvelem neked is a kavicsot!

    Megjegyzés: a következő logóért járó kavicsokat augusztusban lehet kérni!

    VálaszTörlés